Kansen voor de dealer in de aftermarket

Bleker Autoteile

De Duitse Bleker dealergroep heeft haar strategie ten aanzien van de aftersales ingrijpend gewijzigd en vol ingezet op de levering van het originele onderdeel aan zowel de universele garage als het schadebedrijf en dat ook in Nederland. Jan Willem Goorhuis van Bleker Autoteile zal hun strategie toelichten en aangeven waarom zij miljoenen hebben geïnvesteerd in een state of the art distributiecentrum van waaruit ook de Nederlandse markt wordt beleverd door een Nederlands team van medewerkers.

Marktplaats en LeasePlan

Eric Holtman zal namens Marktplaats een aantal cases voor verschillende automerken presenteren, waaruit blijkt dat je een voorkeur kunt sturen voor het kopen van een gebruikte auto bij de dealer door een gerichte brandingcampagne van het occasionlabel van de betreffende merken.

Namens Leaseplan zullen Dirk Gaasbeek (manager ROB) en Anton Peters (manager Inkoop) de strategie van Leaseplan uiteen zetten. Aan de orde komen ook hun keuze om samen te werken met Bosch Car Service en waarom ze gestart zijn met het opzetten van hun eigen werkplaatsen.

Meer informatie over deze bijeenkomst? Klik hier >>

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Geef een reactie