Innovatie kansen: zien, geloven en gewoon doen!

Voor het tweede kwartaal op rij wordt door het CBS groei in de sector geconstateerd. De bankanalisten zijn weer positief gestemd. Enthousiasme alom door de tweet van Elon Musk over het ‘instapmodel’ van Tesla. Voor $ 35.000 kan je in 2017 betaalbaar elektrisch rijden. En de deelauto gaat nu serieuze vormen aannemen. Via crowdfunding haalt Snappcar met gemak één miljoen euro bij haar community op voor verdere professionalisering en internationale expansie!

Je zou bijna vergeten dat we qua bestedingen nog steeds ruim 17% onder het niveau van voor de crisis zitten. Nieuwe spelers in de automotive sector pakken hun kansen. Maar hoe gaat het met de bestaande partijen? Of meer specifiek, met jouw bedrijf? Kan je eigenlijk weer meegroeien? Of merk je dat je klanten andere eisen gaan stellen waaraan je eigenlijk niet meer kan voldoen, wil je nog een interessante marge of zelfs kostendekkend draaien. 

Er is vernieuwing nodig. Als ondernemer zie je ongetwijfeld de kansen en mogelijkheden. Maar hoe zet je de vernieuwing overtuigend in beweging? Welke rol krijgen je medewerkers of ga je het zoeken in samenwerking met andere partijen om de business case sluitend te krijgen?

Woensdag 23 september zal geen middag worden van kant-en-klare antwoorden. Maar een middag van inspiratie en ontmoetingen met collega’s uit de branche. We hebben een viertal sprekers bereid gevonden die in alle openheid hun innovatiereis met ons delen. Daarom de titel ‘eerst zien, dan geloven en doen!’ Overtuiging is de basis om succesvol te innoveren.

Graag ontmoeten wij elkaar over anderhalve week in Utrecht! 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Geef een reactie